سردرد شدید عصبی به چه علت به وجود می آید و چطور با طب سوزنی قابل درمان است؟

سردرد شدید یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا تجربه می‌کنند. یکی از مطالعات انجام شده در این زمینه اثبات کرده است که

در حدود 45 میلیون نفر در سراسر ایالات متحده آمریکا از سر دردهای مزمن

و 28 میلیون نفر دیگر از میگرن شدید، رنج می‌برند.

در بدترین حالت می‌توان گفت که در حدود 4 درصد از بزرگ‌سالان به صورت روزانه دچار این گونه سر دردها می‌شوند.

این مسئله بسیار بد است ولی این حقیقت تلخ باید پذیرفته شود چرا که

هیچ کس از این رخ داد اجتناب ناپذیر نمی‌تواند فرار کند.

طب سوزنی برای سردردعلت سردرد شدید چیست؟

گاهی، سر دردها چنان شدید و تیز هستند که افراد برای کاهش درد آن مجبور به خوردن قرص های مسکن می‌شوند.

با این حال این راه حل موقتی می‌باشد. گاهی این داروهای کاهش درد عوارض جانبی بسیاری همراه خود دردند.

روش درمانی دیگر که به نام طب سوزنی شناخته می‌شود

نیز امیدی تازه برای کسانی است که به‌طور مرتب از این سردردها رنج می‌برند.

حتی سر دردهای مزمن نیز می‌توانند با استفاده از این روش و بدون نگرانی در مورد عوارض جانبی آن، درمان شوند.

تأثیر طب سوزنی آن‌چنان زیاد است که

استفاده از داروها و روش‌های دیگر را در تمام دنیا کاهش داده است.

مطالعه در مورد تاثیر طب سوزنی بر درمان سردرد شدید

طی مطالعه‌ای که توسط دانشگاه پزشکی کالیفرنیای شمالی انجام شد، مشخص گردید که

زمانی که طب سوزنی با روش‌های درمانی علم پزشکی می‌تواند

به افزایش کیفیت زندگی بیشتر کسانی که از سردردهای مزمن رنج می‌برند کمک کند.

طب سوزنی برای سردرد شدیدطب سوزنی در زمینه‌ای که علم پزشکی رایج قادر به تأثیر گذاری و درمان بیماری نیست، بسیار مؤثر و موفقیت آمیز ظاهر شده است.

طب چینی معتقد است که علت اصلی سردرد شدید انسداد در جریان نیرویی به نام نیروی چی و جریان خون، در بدن می‌باشد.

طب سوزنی به‌طور عمده به برطرف کردن این انسداد می‌پردازد. همچنین ممکن است

ناحیه‌های مربوط به دیگر کانال‌ها انرژی که با محل درد در ارتباط هستند، نیاز به سوزن کاری داشته باشد.

میزان مدت و تعداد تکرار درمان طب سوزنی بستگی به واکنش بدن بیمار در رابطه با درمان انجام شده دارد.

فرد دچار سردرد شدید همچنین می‌تواند از فرمول‌های عصاره‌های گیاهی چینی جهت بهبود و پیشرفت درمان استفاده کند.

برای مدیریت و کاهش تعداد تکرار و شدت سر دردها، بیمار باید کارهای زیر را انجام دهد

• مدیریت استرس
  • کاهش مصرف قهوه
  • داشتن رژیم غذایی مناسب و متعادل
  • خودداری از مصرف غذاهای چرب و سرخ شده
  • محدود کردن میزان مصرف سوپ

طب سنتی چینی و انرژی چیاگر از سردرد شدید مکرر رنج می‌برید می‌توانید از دستورالعمل‌هایی که توسط متخصص مراقبت از سلامت داده می‌شود استفاده کنید

از مجرب بودن دکتر طب سوزنی در نظر گرفته شده در زمینه مربوطه و سابقه و رضایت مشتریان قبلی او، اطمینان حاصل کنید.

طب سوزنی می‌تواند به عنوان یک درمان بسیار مؤثر مورد استفاده قرار گیرد.

طب سوزنی حتماً باید از اولین روز شروع درمان طب سنتی چینی بر روی بیمار انجام شود.

طب سوزنی می‌تواند در درمان بسیاری از سر دردها مانند:

میگرن، سر درد گردنی (Cervicogenic) و سر درد خوشه‌ای (کلاستر) به کار گرفته شود.

انواع میگرن کلاسترطب سوزنی جهت ریلکس کردن عضلات که به مدت زیادی تحت استرس و فشار بوده‌اند بسیار مؤثر است.

همچنین می‌تواند تعادل مواد شیمایی را در بدن بازیابی کند چرا که این عدم تعادل در بدن موجب سردرد شدید می‌گردد.

یکی از بهترین ویژگی‌های طب سوزنی آن است که کسانی که

از میگرن و سردرد شدید رنج می‌برند می‌توانند با استفاده از طب سوزنی بهبود چشم گیر در وضعیت خود تجربه کنند.

برای این کار تنها کافی است که به یک متخصص طب سوزنی مجرب در این زمینه مراجعه کنند.

تعریف فشار روانی در ویکی پدیا

وب سایت کلینیک ها

رفع مسئولیت: این محتوا برای آگاهی بیشتر شما است و جایگزین مشاوره های پزشکی، ، دندانپزشکی، تشخیص یا ارائه درمان نیست/ اعتماد شما بر تمامی اطلاعات یا محتوای ارائه شده در این راهنما منحصرا برعهده خودتان است/ وب سایت کلینیک ها هیچ گونه پشتیبانی در مورد محتوای پزشکی، روش، محصول، عقیده، متخصص یا پزشک یا هر گونه اطلاعاتی در این صفحه یا هر جای دیگری در این وب سایت ارائه نمی دهد.

یک نظر

لطفا نظری برای این محتوا / تجربه شخصی یا شنیدنی بنویسید:

بستن