نازایی،بارداری و جنسی

درمان ناباروری با طب سوزنی شانس و احتمال بارداری را افزایش می دهد

ریشه و اصل طب سوزنی به هزاران سال پیش در چین و مصر باز می گردد در آن زمان برای درمان ناباروری با طب سوزنی در کنار روش های دیگر استفاده می شده است و با این حال اخیرا کشور های غربی شروع به استفاده از این روش برای درمان بیماری های خود کرده اند.

متخصصین بارداری اکنون برای درمان ناباروری با طب سوزنی توصیه می کنند که نتایج آن هنگام ترکیب با روش های دیگر درمان ناباروری بسیار خیره کننده و چشم گیر بوده است.

طب شرقی اصول کاملا متفاوت از آن چه در غرب دانشته می شود دارد. سیستم و اصول و قواعد طب شرقی بر پایه مدل و الگوی انرژی بدن است. در این مدل گفته می شود بدن اصولا از انرژی ساخته شده است.

نقاط انرژی در بدن برای حفظ تعادل و سلامت باید تیز و پاکیزه حفظ شوند. اگر این نقاط دچار انسداد گردند، بدن مشکلاتی مانند درد و عدم تعادل را تجربه می کند.

درمان ناباروری با طب سوزنیدرمان ناباروری با طب سوزنی و طب چینی

در طب چینی به پنج اندام داخلی بدن توجه ویژه می شود:

کلیه، طحال، قلب، ریه و کبد.

طب سوزنی برای حرکت انرژی در بدن و آزاد سازی و از بین بردن انسداد ها در مناطق مختلف است تا انرژی یا نیروی چی قادر به حرکت آزادانه باشد.

طبق اصول و قوانین طب چینی کلیه ها تولید مثل را کنترل کرده و نارسایی انرژی در کلیه می تواند منجر به اختلال در دوره های قاعدگی و در نتیجه بروز مشکل در باروری گردد.

استفاده از طب سوزنی برای زنان نیز می تواند کلیه های ضعیف را احیا کرده و ناباروری را درمان کند.

روش طب سوزنی با فرو کردن سوزن در نقاط مخصوص سیستم تولید مثل را تحریک کرده و عمل کردن آن را بهبود می دهد تا خون بیشتری وارد رحم، تخم دان و نواحی حیاتی دیگر شود و در نتیجه احتمال بارداری افزایش یابد. سوزن ها آن جنان نازک هستند که بیمار به سختی آن ها را در بدن خود احساس می کند.

طب سوزنی می تواند به مشکل فیبروم رحمی و قاعدگی دردناک زنان کمک کند. همچنین این روش به ناباروری با علت نا مشخص و بسیاری از اختلالت دیگر نیز کمک می کند.

طب سوزنی شانس بارداری را افزایش می دهد

افزایش و بهبود جریان خون در رحم و تنظیم سطح هورمون ها در بدن نیز از کارکرد های دیگر آن می باشد. به کار گیری این روش در زنان موجب افزایش 60 درصدی احتمال بارداری می شود.

خانمی که پیش از انجام لقاح خارج از رحم تحت درمان طب سوزنی قرار گیرد دو برابر احتمال و شانس بارداری بیشتری نسبت به دیگران دارد.

این کار سیستم کلیه ها را تحریک کرده و موجب می شود تخم دان ها استروژن بیشتری برای تولید تخمک های سالم تر ترشح کنند تا به قابلیت باروری زن کمک کند. ولی طب سوزنی قادر به درمن لوله های فالوپ مسدود شده نمی باشد.

پزشکان طب سوزنی و فشاردرمانی جریان خون را افزایش داده و به ایجاد لایه داخل رحمی ضخیم که برای کمک به بارداری و حفظ عملکرد تمام اندام ها در بهترین حالت نیاز است، کمک می کند.

درمان ناباروری با طب سوزنیدرمان ناباروری به دلیل سندروم تخمدان پلی کیستیک با طب سوزنی

ناباروری ناشی از سندرم تخمدان پلی کیستیک با طب سوزنی قابل درمان است. تحقیقات انجام شده در دانشگاه ویرجینیا نشان می دهد که طب سوزنی توانسته است به زنانی که سندرم تخمدان پلی کیستیک دارند موثر باشد. مطالعه دیگری که در آلمان انجام شد نشان از بهبود چشم گیر نتایج با انجام دو جلسه طب سوزنی پیش از انتقال جنین داشت.

همچنین مشخص شد طب سوزنی می تواند به افزایش تجمع، تعداد اسپرم و قابلیت حرکت آن ها به سمت تخمک برای بارور کردن آن، در مردان کمک کند.
برای ساده کردن مسیر بارداری از ترکیب طب سوزنی و فشار درمانی و گیاهان برای پاک سازی و متعادل کردن انرژی در بدن استفاده کنید.

درمان ناباروری با طب سوزنی در ترکیب با روش های دیگر درمان ناباروری کاملا ایمن و بی خطر است ولی در صورتی که از نقاط طب سوزنی اشتباه استفاده شود، احتمال سقط جنین وجود خواهد داشت.

اگر تصمیم دارید از درمان ناباروری با طب سوزنی به عنوان قسمتی از درمان ناباروری خود استفاده کنید، حتما متخصص طب سوزنی را انتخاب کنید که در درمان اختلالات و بیماری های مربوط به ناباروری تخصص داشته باشد.

به طور کلی معمولا 2 تا 3 دوره قاعدگی طول می کشد تا نتایج انجام طب سوزنی قابل مشاهده باشد. بهتر است یک پزشک طب سوزنی آموزش دیده که در کار خود بهداشت را رعایت می کند و تمایل به پاسخ به تمام سوالات شما را داشته باشد، انتخاب کنید.

سندروم تخم دان پلی کیستیک ویکی پدیا فارسی

وب‌سایت کلینیک‌ها

رفع مسئولیت: این محتوا برای آگاهی بیشتر شما است که از منابع کلینیکی و پزشکان معتبری تهیه شذه است ولی جایگزین مشاوره‌ و تشخیص پزشکی، دندانپزشکی یا کلینیکی نیست/ اعتماد شما بر تمامی اطلاعات یا محتوای ارائه شده در این راهنما منحصرا برعهده خودتان است/ و هیچ‌گونه پشتیبانی در مورد خدمات پزشکی، روش، محصول، عقیده، متخصص یا پزشک در این وب‌سایت ارائه نمی‌شود.

‫2 دیدگاه ها

  1. باسلام، من در ناامیدی تمام بسر می برم و 46 سالم است و ذخیره تخمک هم صفر شده است. دفعه قبل یک دهم تخمک داشتم که با طب سوزنی احیا و با آی وی اف جنین تشکیل شد و در رحم نگرفت. اینک چه بایستی بکنم پریودهای من هم فقط با قرص است . آیا ممکن است تخمک دیگری بوجود آید الان نزدیک به سه ماه است که مجدداً طب سوزنی بر روی من انجام میشود. لطفاً پاسخ دهید.

    بی نهایت ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =