رفع موی زائد خانگی

خرید دستگاه لیزر خانگی به چه کسانی توصیه می شود و برای چه افرادی مفید است؟

اگر پیش از این روش‌های مختلف کاهش و حذف موهای زائد استفاده کرده‌اید ولی نتیجه قابل توجهی را مشاهده نکرده‌اید، می‌توانید استفاده از روش‌های دیگر مانند خرید دستگاه لیزر خانگی برای کاهش تراکم موهای زائد به صورت بلند مدت را مد نظر داشته باشید.

بهتر است پیش از خرید و اقدام به انجام هر کدام از روش‌های درمانی، اطلاعات کافی در مورد آن روش کسب کرده و انتظاراتمان را مطابق با آن در خود ایجاد کنیم.

در مورد لیزر درمانی خانگی هم باید گفت که این دستگاه‌ها برای همه درست نشده‌اند و برخی از افراد قادر به استفاده از آن نمی‌باشند.

خرید دستگاه لیزر خانگی برای چه کسانی فایده دارد؟

کلینیک الکترولیزاز جمله مزایای این روش درمانی می‌توان به هزینه کم، راحتی و منعطف بودن این روش اشاره کرد. لیزر درمانی خانگی را شما هر زمان که بخواهید و در هر جایی که علاقه داشته باشید می‌توانید انجام دهید.

البته این نکات مثبت در کنار نکات منفی آن که اثر کمتر این روش در مقایسه با لیزر درمانی حرفه‌ای هست، باید سنجیده شود. یعنی آن که لیزر درمانی خانگی اثری کوتاه مدت تر نسبت به نوع دیگر لیزر درمانی که در کلینیک‌ها انجام می‌گیرد، بر جای می‌گذارد.

اگر می‌خواهید تعداد دفعاتی که از روش‌های مختلف کاهش تراکم و حذف موهای زائد مانند استفاده از موم مو بر یا تراشیدن موها استفاده می‌کنید را کاهش دهید، می‌توانید خرید دستگاه لیزر خانگی را در نظر داشته باشید.

عملکرد آی پی ال در حذف موهای زائد
با خرید دستگاه لیزر درمانی خانگی شما قادر خواهید بود تعداد موهای موجود در یک محل از بدن را تا حد زیادی کاهش دهید. بنابراین اگر هدف شما کاهش تراکم مو در یک محل است، استفاده از لیزر خانگی می‌تواند راه حل خوبی برای شما محسوب شود.

همچنین اگر دوست دارید از لیزر درمانی حرفه‌ای یا آی پی ال استفاده کنید ولی قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین آن نیستید، می‌توانید از جایگزین آن که همان دستگاه لیزر خانگی است استفاده کنید.

با خرید دستگاه لیزر خانگی نباید انتظار نتایج لیزر حرفه ای را داشته باشید

همان طور که پیش‌تر هم اشاره شد باید در این مورد انتظار داشته باشید که اثر لیزر درمانی کمتر از لیزر درمانی حرفه‌ای باشد.

همچنین طول مدت اثر گذاری دستگاه‌های خانگی هم کمتر از دستگاه‌های حرفه‌ای می‌باشد که باعث می‌شود طول دوره مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مشابه برای دستگاه‌های لیزر خانگی بیشتر باشد.

خرید دستگاه لیزر خانگیدر صورتی که دستگاه لیزر خانگی بخرید، باید به‌طور تقریبی هر 2 هفته یک بار لیزر درمانی را بر روی ناحیه مورد نظر انجام دهید.

طبق آمارها و مطالعات انجام شده می‌توان گفت که با انجام این کار به احتمال زیاد کاهش تراکم موهای زائد در محل مورد نظر را مشاهده خواهید کرد.

البته دقت داشته باشید که بهترین نتیجه لیزر درمانی زمانی حاصل می‌شود که جلسات لیزر درمانی به‌طور مرتب و به صورت مداوم انجام گیرد.

در صورتی که از انجام لیزر درمانی خانگی راضی بودید و نتایج مورد انتظارتان را دریافت کردید، و البته توان مالی مناسب و کافی هم داشتید،

می‌توانید برای دست یابی به کاهش تراکم بیشتر موها به یک کلینیک لیزر درمانی حرفه‌ای و تخصصی مراجعه کنید. لیزر درمانی در کلینیک‌های اختصاصی معمولاً توسط یک متخصص کاملاً باتجربه و آموزش دیده انجام می‌شود.

او شدت لیزر را به درستی تنظیم کرده و لیزر درمانی را به صورت کاملاً ایمن بر روی پوست شما انجام می‌دهد تا کاهش تراکم دائم مو در ناحیه مورد نظر حاصل شود.

توصیه برای خرید لیزر خانگی

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید از لیزر یا آی پی ال حذف موهای خانگی استفاده کنید، می‌توانید برخی از محصولات مورد تأیید توسط سازمان غذا و داروی آمریکا را برای خرید در نظر داشته باشید.

دستگاه لیزر خانگی تریابرای این منظور دو محصول Tria 4X و Silk’n SensEpil توصیه می‌شود. هر دوی این دستگاه‌ها در مطالعات علمی و بررسی‌ها موفق ظاهر شده‌اند و مورد تأیید قرار گرفته‌اند. این دو محصول همیشه جزو پر طرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات لیزر خانگی در بازار نیز بوده‌اند.

در آمریکا SensEpil ارزان‌تر از محصول دیگر است هر چند که هزینه پر کردن آن بیشتر است. این دو دستگاه ولی یک تفاوت عمده با یکدیگر دارند. Tria 4X یک دستگاه لیزر درمانی حذف موهای زائد خانگی است که طرفداران بسیاری دارد.

این در حالی است که Silk’n SensEpil در حقیقت یک دستگاه لیزر درمانی نیست و از نور شدید پالسی (آی پی ال(برای رسیدن به منظور خود استفاده می‌کند.

موزدایی ویکی پدیا فارسی

وب‌سایت کلینیک‌ها

رفع مسئولیت: این محتوا برای آگاهی بیشتر شما است که از منابع کلینیکی و پزشکان معتبری تهیه شذه است ولی جایگزین مشاوره‌ و تشخیص پزشکی، دندانپزشکی یا کلینیکی نیست/ اعتماد شما بر تمامی اطلاعات یا محتوای ارائه شده در این راهنما منحصرا برعهده خودتان است/ و هیچ‌گونه پشتیبانی در مورد خدمات پزشکی، روش، محصول، عقیده، متخصص یا پزشک در این وب‌سایت ارائه نمی‌شود.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =