درد اسکلتی و مفاصل

درمان آرتریت و توقف تمام دردهای مفصلی با طب سوزنی

آرتریت نام عمومی است که به مشکلات مربوط به مفاصل اتلاق می شود. بیش از 50 میلیون نفر در آمریکا از نوعی آتریت رنج می برند.ما همه با تعداد زیادی مفاصل به دنیا آمده ایم که به ما اجازه می دهند به راحتی حرکت کنیم ولی زمانی که این مفاصل دچار آرتریت می شوند، سفتی و درد آن می تواند مانع از حرکت ما شود.

آرتریتانواع مختلف آرتریت وجود دارند که شامل:

  1. استئوآرتریت: این مشکل معمولا در سنین میان سالی و بالای 40 سالگی بروز پیدا می کنید. ویژگی های آن سفتی و درد تدریجی و بزرگی مفصل است.
  2. آرتریت روماتیسمی: معمولا در سنین 25 تا 50 سالگی بوجود می آید. ویژگی آن اختلال خود ایمنی (حمله دستگاه ایمنی بدن به سلول ها)، التهاب مفصل و نواحی اطراف تاندون ها، عضلات و عصب ها
  3. لغزش مهره (Spondyloarthropaties): در سنین 20 تا 40 سالگی، ویژگی ها: التهاب ستون فقرات، درد و تغییر وضعیت قرار گیری بدن
  4. نقرس: سن میانگین: 40 تا 43 سال، ویژگی ها: درد ناگهانی و شدید، التهاب و تورم یک مفصل بزرگ، معمولا انگشت شصت پا
  5. لوپوس: سن میانگین: 18 تا 50 سال، ویژگی: طب، ضعف، درد مفاصل و صورت
  6. آرتریت روماتیسمی جوانان: سن میانیگن: زیر 18 سال، ویژگی ها: اختلال خد ایمنی، سفتی مفصل زانو، مچ و دست. ممکن است با بیماری های کلیه، قلب، ریه و سیستم عصبی مرتبط باشد
  7. آرتریت عفونی: سن میانگین: همه سنین، ویژگی ها: درد بدن، لرز، طب، کاهش فشار خون، تورم و پخش شدن درد در مفاصل دیگر
  8. سندرم کاوازاکی: سن میانیگن: 6 ماهگی تا 11 سالگی، ویژگی ها: طب، درد مفاصل و کهیر در کف دست و کفا پا، مشکلات قلبی

آرتریت

روش های طب شرقی برای درمان آرتریت

تمام انواع و اقسام بیماری آرتریت از جمله مشکلات و بیماری های رایج هستند که از طریق روش های شرقی درمان می شوند.

متخصص طب سوزنی تخمین می زند مشکل شما مربوط به کدام یک از عوامل محیطی می شود: باد (حرکات دردناک)، رطوبت (درد شدید محلی)، سرما (دردی که با سرما بدتر می شود) یا گرما (التهاب و تورم پوست و داغی آن).

متخصص طب سوزنی با کمک محل های خاصی از بدن به بهبود بیماری و مشکل شما کمک کرده و تلاش می کند سطح سلامت کلی بدن تان را افزایش دهد.

طب سوزنی به طور گسترده سال ها برای درمان آرتریت مورد استفاده قرار گرفته است. هم اکنون مطالعات و آزمایش های مختلفی بر روی درمان آرتریت از جمله درمان استئو آرتریت زانو با استفاده از طب سوزنی انجام شده است.

می توان از روش های مختلف طب سوزنی از جمله طب سوزنی سنتی، طب سوزنی الکتریکی و طب سوزنی الکترو مغناطیسی برای درمان استفاده کرد.

با انجام چندین جلسه درمانی می توان تشخیص داد کدام یک از این روش ها یا ترکیب کدام روش ها برای درمان آرتریت موثر تر می باشد.

آرتریتموکسی باسشن چیست برای درمان درد چیست؟

موکسی باسشن برای گرم کردن نقاط طب سوزنی و کانال ها و درد هایی که با سرما بدتر می شوند به کار می رود

در صورتی که طب سوزنی بیشتر برای جریان خون راکد شده را حرکت داده و انرژی چی را جهت افزایش انعطاف پذیری و کاهش درد افزایش می دهد.

طب سوزنی و ماساژ توئی نا از ایجاد فشار در ندول روماتیسمی و نقاط طب سوزنی در عضلات و مفاصل استفاده می کنند.

ندول ها برجستگی های سختی هستند که بر روی عضلات وجود دارند و نقاط طب سوزنی هر جایی از بدن می توانند باشند.

تمرینات چی گانگ معمولا به بیماران آموزش داده می شود. حرکات آرام و تدریجی و تنفس عمیق موجب حفظ حرکات عضلات و افزایش گردش خون می شود.

غذا و طب گیاهی چینی به طور موثر برای تغذیه بدن، رفع مشکل اصلی و ریشه ای، و ایجاد سلامت در بدن به کار می روند. آرتریت یکی از بیماری هایی است که قرن ها توسط طب سوزنی مورد درمان قرار می گرفته است.

تعریف التهاب مفصل در ویکی پدیا

وب‌سایت کلینیک‌ها

رفع مسئولیت: این محتوا برای آگاهی بیشتر شما است که از منابع کلینیکی و پزشکان معتبری تهیه شذه است ولی جایگزین مشاوره‌ و تشخیص پزشکی، دندانپزشکی یا کلینیکی نیست/ اعتماد شما بر تمامی اطلاعات یا محتوای ارائه شده در این راهنما منحصرا برعهده خودتان است/ و هیچ‌گونه پشتیبانی در مورد خدمات پزشکی، روش، محصول، عقیده، متخصص یا پزشک در این وب‌سایت ارائه نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =