صورت شما با این روش درمانی چندسال جوانتر و بدن سالم می شود!!
موضوعات داغ

کاهش درد ایمپلنت دندان به چه صورت امکان پذیر است و چه روش هایی می تواند آن را میسر کند؟

برخی از مردم هستند که به خاطر ترس از دندانپزشکی، آن‌قدر تعلل می‌کنند که زمان را از دست می‌دهند. نتیجه این کار آن‌ها معمولاً پیشرفت بیش از حد خرابی و مشکل است که در بهترین حالت باعث خراب شدن و از دست رفتن دندان می‌شود و باز هم از ترس درد ایمپلنت دندان فرار می کنند.

زمانی که بخش از دهان یا دندان ما به مشکل بر می‌خورد، باید برای رفع آن مشکل به دندانپزشک مراجعه کنیم. ولی یکسرس درمان‌های دندانپزشکی با درد همراه هستند. به همین دلیل یکی از مسائلی که همواره ذهن بیماران و در نتیجه متخصصین را به خود مشغول کرده است پیدا کردن تکنیک و روشی برای کاهش درد ایمپلنت دندان می‌باشد.

بهترین راه حذف و کاهش شدید درد ایمپلنت دندان ، استفاده از روش ایمپلنت بدون جراحی است که در حقیقت دیگر لثه شما برش داده نمی شود و قرار دادن پایه اصلی ایمپلنت در داخل لثه به راحتی امکان پذیر است

در روش ایمپلنت بدون جراحی با وسیله پانچ، علاوه بر کاهش شدید و حذف درد ایمپلنت دندان ، خونریزی نیز خیلی کاهش داشته و اصلا با روش های متداول جراحی کاشت ایمپلنت قابل مقایسه نیست.

پس نگران درد ایمپلنت دندان ، خونریزی و بخیه نباشید و در حدود 15 دقیقه می توانید یک دندان ایمپلنت شده داشته باشید.

درد ایمپلنت دندان با روش‌های مختلف کاهش می یابد

ایمپلنت دندان از دست رفتهکاشت ایمپلنت دندان یکی از بهترین راه‌ها برای جایگزین کردن یک یا چند دندان از دست رفته است. استفاده از ایمپلنت امروزه بخشی مهم از دندانپزشکی مدرن را تشکیل می‌دهد.

ولی مشکل آن جاست که کاشت ایمپلنت ضرورتاً نیاز به انجام یک جراحی کوچک دارد و این یعنی اینکه مراجعه کننده باید درد ایمپلنت را تحمل کند!

وقتی اسم جراحی به میان می‌آید همه میدانیم که دقیقاً با چه چیزی رو به رو هستیم. روشی که در آن بافت‌ها با تیغ‌های تیز و برنده جراحی پاره شده،

از سر راه کنار زده شده و سپس دوباره دوخته می‌شوند. مشخص است که نباید انتظار داشته باشید این فرآیند بدون درد باشد.

نگرانی بسیاری از مردم هم دقیقاً همین مسئله درد ایمپلنت دندان است. آن‌ها از درد ایمپلنت دندان و جراحی لثه می‌ترسند. ولی باید بدانید که در حال حاضر روش‌هایی وجود دارند که کاملاً بدون درد هستند.

بخوانید:  جراحی لثه و فک برای کاشت ایمپلنت دندان با روش جراحی هدایت شده با تصویر

یعنی در این روش‌ها تضمین می‌شود که بیمار هیچ دردی را هنگام انجام عمل ایمپلنت حس نخواهد کرد. در نتیجه فرایند کاشت ایمپلنت کاملاً بدون درد خواهد بود.

به این صورت با استفاده از آخرین و جدیدترین روش‌های آرام بخشی و کاهش درد، بیمار هم از وجود ایمپلنت بهره خواهد برد و هم اینکه مجبور به تحمل درد ایمپلنت نخواهد داشت.

حذف درد ایمپلنت دندان با روش‌های دندانپزشکی آرام بخش تجربه‌ای ایمن و رضایت بخش

با استفاده از روش‌های دندانپزشکی آرام بخش، بیمار در حالی تحت درمان دندانپزشکی قرار می‌گیرد که کاملاً احساس آرامش و راحتی می‌کند. این کار برای کسانی که از خوابیدن روی تخت‌های دندانپزشکی ترس دارند خیلی خوب است.

برخی از مردم هستند که به خاطر ترس از دندانپزشک و درمان‌های آن، آن‌قدر تعلل می‌کنند که زمان را از دست می‌دهند.

نتیجه این کار آن‌ها معمولاً پیشرفت بیش از حد خرابی و مشکل است که در بهترین حالت باعث خراب شدن و از دست رفتن دندان می‌شود.

این در حالی است که استفاده از تکنیک‌های آرام بخش می‌تواند مشکل این افراد را تا حد زیادی برطرف کند.اگر شما هم از این دسته افراد هستید، می‌توانید حداقل یک بار استفاده از این نوع تکنیک‌ها را در عمل مشاهده کنید.

اگر تا این مرحله احساس راحتی و آرامش کردید، بعد می‌توانید با متخصص دندانپزشک هماهنگ کرده و از او بخواهید دهان و دندان شما را معاینه کند

این معاینه مشکلات دندانی شما را مشخص می‌کند. در ضمن لازم نیست اصلاً نگران باشید.

معاینه دهان و دندان به هیچ وجه هیچ دردی ندارد. اصلاً در معاینه کاری انجام نمی‌شود که بخواهد باعث اذیت شدن شما شود.

چکاپ معاینه دندانزمانی که پزشک متخصص معاینه خود را به‌طور کامل انجام داد، نظر تخصصی خود را در مورد مشکلات موجود ارائه خواهد داد.

به علاوه روش‌های درمانی مورد نظرش را هم در نظر خواهد گرفت تا در صورت لزوم در آینده اقدام به ترمیم و درمان مشکلات کند.

اگر مدت زیادی است که به دندانپزشک مراجعه نکرده‌اید و دندان‌ها و دهانتان معاینه نشده است، احتمال دارد مشکلاتی و بیماری‌هایی وجود داشته باشد.

این مشکلات باید پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت دندانی درمان شوند.

غلبه بر ترس و اضطراب با استفاده از روش‌های حذف درد ایمپلنت دندان

همان طور که گفتیم افراد زیادی هستند که از دندانپزشک و معاینات دندانپزشکی ترس دارند. در مقابل روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی هم برای کاهش درد و آرام بخشی روش‌های درمانی دندانپزشکی وجود دارد.

بخوانید:  طراحی لبخند و بازسازی آن با استفاده از ایمپلنت دندانی چطور انجام می پذیرد؟

این روش‌ها می‌توانند برای مقابله با ترس از دندانپزشک بسیار مؤثر واقع شوند.

کسانی که ترس خفیف یا متوسط احساس می‌کنند می‌توانند با روش‌های دندانپزشکی آرام بخش تا حد زیادی آرام شوند. ولی کسانی که ترس زیادی را تجربه می‌کنند، احتمالاً نیاز به استفاده از آرام بخش خواهند داشت.

کاهش درد ایمپلنت به روش دندانپزشکی آرام بخشزمانی که فرد آرام بخش خفیف یا متوسط مصرف می‌کند هنوز هشیار است و قادر است هنگام انجام درمان با افراد دیگر ارتباط برقرار کند، هر چند که احتمالاً پس از انجام درمان چیز زیادی از آن به یاد نخواهد داشت.

این در حالی است که استفاده از آرام بخش قوی باعث می‌شود فرد تا حد زیادی احساس خواب آلودگی داشته باشد. شدت آرام بخش آن‌قدر زیاد خواهد بود که او در صورت نیاز می‌تواند با تکان دادن سر و اشارات با اطرافیان ارتباط برقرار کند.

روش‌های دندانپزشکی آرام بخش به‌طور ویژه برای کسانی که می‌خواهند بر روی دندان‌های خود درمان انجام دهند، مؤثر است. از رایج‌ترین کارهایی که روی دندان انجام می‌شود می‌توان به ایمپلنت دندانی اشاره کرد.

با استفاده از آرام بخش می‌توان به درد ایمپلنت دندان کمک کرد و در نتیجه کار خیلی بیشتری در یک جلسه روی دندان انجام داد.

دندانپزشکی آرام بخش برای کودکان

خوشبختانه پس از اتمام درمان و از بین رفتن آرام بخش، فرد چیز زیادی از درمان به یاد نخواهد آورد.

بخش مهم و سخت ماجرای هم همین درد ایمپلنت دندان است. یعنی وقتی این مرحله را پشت سر بگذارید، دیگر چیز خاصی برای نگرانی وجود نخواهد داشت

از آن به بعد شما فقط باید به‌طور مرتب برای بررسی و چکاپ های دوره‌ای به دندانپزشک مراجعه کنید.

به علاوه باید توصیه و اقدامات لازم برای نگهداری مناسب از ایمپلنت را هم انجام دهید. با این کار احتمال بسیار کمی وجود خواهد داشت که به درمان‌های مجدد نیاز شود.

بنابراین نگهداری درست و مناسب از ایمپلنت در کنار استفاده از آرام بخش باعث کاهش درد ایمپلنت دندان می‌شود عملاً درمان ایمپلنت دیگر آن طور ترسناک و دردناک نخواهد بود.

[Rich_Web_Tabs id=”7″]

تعریف درون کاشت دندانی در ویکی پدیا

وب سایت کلینیک ها

رفع مسولیت: این محتوا برای اهداف آموزشی و اطلاعاتی است و به دلیلی برای مشاوره های پزشکی، تشخیص یا ارائه درمان توسط متخصصین مراقبت بهداشتی واجد صلاحیت نیست/ اعتماد شما بر تمامی اطلاعات یا محتوای ارائه شده در این راهنما منحصرا برعهده خودتان است/ شما همواره باید با پزشک خود یا یک متخصص مراقبت بهداشتی مشاوره نمایید تا پرسش های خود را در زمینه شرایط پزشکی خود مطرح نمایید./ وب سایت کلینیک ها هیچ گونه پشتیبانی یا پیشنهادی در مورد محتوا، روش، محصول، عقیده، متخصص یا پزشک خاص یا هر گونه مواد یا اطلاعاتی در این راهنما یا هر جای دیگری در این وبسایت ارائه نمی دهد.