بیماری و دردها

درمان صرع با استفاده از طب سوزنی و فرمولهای گیاهی

با استفاده از طب سنتی چین بعضی از انواع  حمله های صرع با منشا ناشناخته می توانند درمان شوند. بسیاری از این نوع حملات صرع با طب آلوپاتیک ( پزشکی مدرن ) درمان می شوند. صرع یک شبه درمان نمی شود و فرمولهای گیاهی اغلب در یک مبنای طولانی مدت استفاده می شوند.

آزمایشات پژوهشی بالینی بسیاری وجود دارند که نشان دهنده مزایای طب سوزنی برای درمان صرع هستند. تشخیص زودهنگام  و درمان طب سوزنی در کودکان می تواند نتایج قابل توجهی تولید کند.

نشانه هایی وجود دارند که به منظور کسب تسکین طولانی مدت درمان نیازمند آن است تا بر یک مبنای منظم در یک دوره دو ساله ادامه یابد. در درمان صرع ،طب سوزنی بدن و طب سوزنی گوش و پوست سر موفق اند.

مزایای طب سوزنی در درمان صرع

شفای کوانتومی مغز در درمان صرع و طیفی از علائم حمله های صرع اغلب از نقاط طب سوزنی استفاده می کند. طب سوزنی می تواند بسیاری از بیماریهایی که در طب غربی قابل درمان نیستند را بطور موفقیت آمیزی درمان نماید.

با استفاده از طب سنتی چین بعضی از انواع  حمله های صرع با منشا ناشناخته می توانند درمان شوند. بسیاری از این نوع حملات صرع با طب آلوپاتیک ( پزشکی مدرن ) درمان می شوند. صرع یک شبه درمان نمی شود و فرمولهای گیاهی اغلب در یک مبنای طولانی مدت استفاده می شوند.

درمان صرعآیا با طب سوزنی می توان حمله های بیماری صرع را بهبود بخشید؟

محققان پزشکی از دانشگاه اوهایو نشان دادند که طب سوزنی تغییرات اتونومیک در حیوانات و تغییرات بیوشیمیایی در سیستم عصبی مرکزی ایجاد کرد.

آنها بر این باورند که این تغییرات با بهبود حملات صرع ، فلج سیفیلیسی  و فلج مربوطند.

تحریک عصب واگ و تغییرات انتقال دهنده های عصبی تاثیرات طب سوزنی بر روی مغز بر روی صرع را توضیح می دهند. هم چنین مکانیسم تحریک عصب واگ هم هست.

نقاط طب سوزنی بر روی بدن ، صورت ، گوش ، پوست سر ، پاها از طریق اعنال رفلاکسی که در مراکزی رخ می دهد که دریافت کننده چندین ورودی همگرا در ساقه مغز هستند عصب واگ را فعال می کند.

در درمان صرع این نقاط غالبا استفاده می شوند. دکتر داب فلاز در زمینه درمان بیماری مغز با طب سوزنی یک کتاب بزرگی را پیشنهاد می دهد.

فرمولهای گیاهی برای درمان صرع می توانند در کتاب بزرگی اثر هونورا لی ولف یافت شوند. این فرمولها بهترین فرمولهای موجود هستند و این کتاب را می توانید بصورت آنلاین از Blue Poppy تهیه نمایید.

شن من (Shen Men ) یک نقطه طب سوزنی بر روی گوش است که مورد معاینه گسترده ای قرار گرفته است . جای  این نقطه در ناحیه سطح مقعر لاله گوش قرار دارد که توسط شاخه مربوط به گوش عصب واگ پیدا می شود.

درمان صرعطب سوزنی الکتریکی چیست ؟ و چگونه عمل می کند ؟

طب سوزنی الکتریکی یک نوع تحریک الکتریکی است که بر روی سوزن طب سوزنی بکار برده می شود. تحریک طب سوزنی الکتریکی گوش فعالیت صرعی در کورتکس مغز را کاهش می دهد.

طب سوزنی الکتریکی سطوح انتقال دهنده های عصبی تحریک کننده  در هیپوکامپ را کاهش می دهد و سطوح انتقال دهنده عصبی بازدارنده  از گلیسین ، تائورین و گابا را افزایش می دهد .

بهبود کوانتومی مغز  برای کاهش موفقیت آمیز  و متوقف ساختن حملات صرع فرمولهای گیاهی و طب سوزنی را پیدا کرده است .

همواره در خصوص هر نوع روش درمان  جدید و یا داروهای باز تولید که در حال استفاده اند صحبت کنید چرا که برخی از این داروها ممکن است در بعضی افراد بروز حملات صرع را تحریک کند.

تحریک نقاط طب سوزنی  واقع شده بر روی دست و پاها منجر به تحریک عصب  واگ می شود.  هدف تاثیرات ضد صرع تحریک عصب واگ و طب سوزنی الکتریکی همان نقطه مغز است. مکملهای تائورین  در جهت محافظت  علیه حملات صرع ایجاد شده تاثیر طب سوزنی الکتریکی را  افزایش می دهد.

برخی از گیاهان دارویی چینی که برای درمان صرع استفاده شدند دارای مقادیر بالای تائورین هستند.

طب سوزنی الکتریکی استفاده شده برای بدن موشها با سطوحی از حملات صرع ایجاد شده بر اثر مصرف پیلوکارپین یافتند که طب سوزنی الکتریکی  تخلیه های صرعی در نقص های شناختی بهبودیافته را کاهش داد و مانع انقباض نواحی سیستم لیمبیک ( سامانه عصبی احساسی ) مغزمی شود .

طب سوزنی الکتریکی به عوان یک محافظ عصبی عمل می کند. احتمالا طب سوزنی و طب سوزنی الکتریکی نشانه های پیری مغز و زوال حافظه را لغو می کند.

عصب واگ ویکی پدیا

وب‌سایت کلینیک‌ها

رفع مسئولیت: این محتوا برای آگاهی بیشتر شما است که از منابع کلینیکی و پزشکان معتبری تهیه شذه است ولی جایگزین مشاوره‌ و تشخیص پزشکی، دندانپزشکی یا کلینیکی نیست/ اعتماد شما بر تمامی اطلاعات یا محتوای ارائه شده در این راهنما منحصرا برعهده خودتان است/ و هیچ‌گونه پشتیبانی در مورد خدمات پزشکی، روش، محصول، عقیده، متخصص یا پزشک در این وب‌سایت ارائه نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =