درد اسکلتی و مفاصل

طب سوزنی پا برای درمان مشکلات و احساس ضعف در پا و اندام های تحتانی

طب سوزنی پا شامل فرو کردن سوزنهای بسیار نازک، استریل، یک بار مصرف و معدوم شدنی در پوست برای تحریک نقاطی در امتداد

کانالهای مریدین در جهت کمک به جریان انرژی ( چی ) می باشد.

نقاط بر روی پا ( از قسمت باسن به پایین ) انتخاب می شوند تا به تسکین درد و درمان موثر شرایط مختلف پاپزشکی کمک کند.

درمان با طب سوزنی پا می تواند به تنهایی و در ترکیب با دیگر درمانهای پزشکی استفاده شود.

طب سوزنی پا برای درمان دردآیا طب سوزنی پا روشی ایمن است ؟

طب سوزنی یک فرم درمانی ایمن است اما تعدادکمی عارضه جانبی احتمالی از جمله خواب آلودگی وجود دارد .

برخی افراد احساس ضعف می کنند و در اطراف محل سوزن می تواند کبودی های گهگاهی وجود داشته باشد.

اما اکثریت افراد هیچ گونه عارضه جانبی احساس نمی کنند و پس از درمان کاملا باانرژی هستند.

طب سوزنی پا از داروهای تجویز شده معمول برای مشکلات پا عوارض جانبی کمتری دارد. پزشک متخصص پا قبل از انجام روشهای درمانی یک تاریخچه پزشکی از بیمار می گیرد.

استفاده از طب سوزنی پا چه کاربردی دارد؟

طب سوزنی پا کاربردهای گوناگون زیادی دارد .

این شاخه از طب سوزنی می تواند برای سلامت کلی، کنترل درد و در درمان شرایط عضلانی – اسکلتی

در جهت کمک به سیستم دفاعی بدن برای شفای خود استفاده شود.
طب سوزنی پا
چرا پزشک پا را انتخاب می کنیم؟

از نظر پزشکی، پزشکان پا افراد حرفه ای آموزش دیده ای هستند که سالهای بسیاری تحت آموزش قرار گرفته اند.

آنها با دیگر افراد حرفه ای حوزه مراقبت های بهداشت رابطه بسیار نزدیکی دارند

تا به فراهم ساختن بهترین خدمات در تمام مراقبهای پزشکی کمک کنند.

آنها بطور دقیق توسط شورای حرفه ای های حوزه سلامت (HPC ) کنترل می شوند

و از طریق CPD ( توسعه حرفه ای مستمر ) به کارهای معمول مربوط به پاپزشکی ادامه دهند.

چند جلسه درمان لازم است؟طب سوزنی پا چیست؟

تعداد جلسات درمان به شرایط تحت درمان بستگی دارد

اما پاپزشک تعداد جلسات مورد نیاز را توصیه می کند که معمولا ً بین 3 تا 8 جلسه درمانی است.

آیا باید به موثر بودن طب سوزنی ایمان بیاورم؟

برای اینکه درمانی موثر واقع شود نیازی به ایمان آوردن نیست

اما همواره  داشتن یک نگرش مثبت برای سلامتی کلی کمک کننده است .

طب سوزنی پا برای درمان بیماری ها
خلاصه مطالب

• طب سوزنی پا یک فرم درمانی کاملا  بدون درد و ایمن است .
  • همه سوزنهای مورد استفاده در جلسه درمان یک بار مصرف، استریل و دور انداختنی هستند.
  • طب سوزنی بدن را تحریک می کند تا به بهبود خودش کمک کند.
  • طب سوزنی پا می تواند به تنهایی یا در نرکیب با دیگر جهت های درمانی پاپزشکی به کار گرفته شود.
  • طب سوزنی پا هیچ نوع عوارض جانبی ندارد و یا اینکه عوارض جانبی آن بسیار کم و ناچیز است .
  • با پزشکان در ارتباط نزدیک با دیگر افراد حرفه ای مراقبت سلامت هستند و از نظر پزشکی آموزش دیده اند.

تعریف پا در ویکی پدیا