خدمات دندانپزشکی زیبایی و درمانی کلینیک دکتر بزرگ و محمدی نژاد

خدمات تخصصی دندانپزشکی دکتر شاهرخ بزرگ و دکتر پریا محمدی نژاد:

1-اصلاح طرح لبخند

طراحی خنده برای داشتن لبخندی زیبا با انجام پیشرفته ترین روش های اصلاح لیزری لثه ، ترمیم نوری دندان ها و بهترین لامینت های دندانی بدون آسیب به دندان ها انجام می شود.

2-ایمپلنت و کاشت دندان

انجام ایمپلنت فوری دندان، ایمپلنت دندان معمولی یا کاشت دندان در این کلینیک با تکنیک Punch انجام می‌شود . با استفاده از این تکنیک، کاشت دندان بدون انجام جراحی ، درد، خونریزی و در یک روز انجام می‌شود.

ایمپلنت دندانی در این روش ماندگاری بالایی دارد، موجب تحلیل استخوان نمی شود و درمان ایمپلنت برای افراد سیگاری را ممکن می سازد.

ایمپلنت دندان برای افرادی که دندان خود را از دست داده اند به علت های شکستگی و خرابی، برای محکم کردن دندان مصنوعی لق شده بر روی لثه ها، بریج دندان، طراحی لبخند و بازسازی آن و ارتودنسی می توان از ایمپلنت دندان بدون جراحی استفاده کرد.

3-سفید کردن دندان ها با لیزر

سفید کردن دندان ها و بلیچینگ دندان با جدید ترین دستگاه های لیزر AMD آمریکا ، Zoom Bleaching آمریکا و دستگاه BT Cool Plus انجام می شود.

با به کار گیری این روش ها دندان ها بدون ایجاد حساسیت و آسیب به عصب دندان به طور کامل سفید می شوند و نتایج این روش ماندگار و بدون بازگشت هستند.

4-ارتودنسی دندان ها

ارتودنسی دندان ها در این کلینیک بسته به شرایط و خواست بیمار با انواع روش های ثابت، متحرک، نامرئی انجام می شود.

در کودکان هدایت رشد فکی توسط پلاک های فانکشنال انجام می گیرد و در نتیجه نیاز به انجام اعمال جراحی فک و صورت در بزرگسالی را رفع می نماید.

5-جرم گیری دندان ها

جرم گیری دندان در این کلینیک در سه مرحله و توسط دستگاه AirFlow انجام می شود. این روش هوشمند و بدون درد است و دندان های بیمار را کاملا صیقل می دهد.

6-عصب کشی دندان ها

عصب کشی دندان در یک جلسه 45 دقیقه ای، توسط دستگاه EndoPilot، بدون ایجاد هیچ گونه درد و ناراحتی انجام می شود.

7-ساخت لامینت های دندانی

در این کلینیک لامینت های دندانی برای تامین زیبایی دندان ها توسط بهترین سرامیک های IPSeMax به روش تمام کامپیوتری توسط سیستم cad/cam رو درست کنین تهیه می شود.

امکان نازک کردن این نوع از لامینت تا 0.3 میلیمتر وجود دارد و بدین ترتیب نیاز به تراش دندان ها به حداقل می رسد و احتمال نیاز به عصب‌کشی حذف می گردد.

سرامیک های IPSeMax کاملا با بدن سازگار هستند و موجب تحریک عصب دندان ها و لثه نمی شوند.

8-زیبایی دندان ها در یک جلسه با ونیرکامپوزیت

در این روش بیمار رنگ کامپوزیت را انتخاب می کند تا نهایت همخوانی را با دندان هایش داشته باشد. این روش بسیار سریع است، بدون ایجاد تراش روی بافت سالم دندان انجام می شود و روشی مقرون به صرفه برای تامین زیبایی دندان ها است.

همچنین می توان از روش ارتودنسی سریع برای مرتبی دندانها استفاده نمود.

9-جراحی لثه با لیزر

جراحی لثه در این کلینیک با لیزر دایود مخصوص بافت نرم انجام می شود. این روش بدون درد، خونریزی است، نیازی به بخیه ندارد، ترمیم لثه در عرض چند ساعت صورت می گیرد و نتایج آن بدون بازگشت هستند.

لیزر دندانپزشکی برای رفع عفونت ایمپلنت دندان یا پری ایمپلنتیتس کاربرد موثری دارد.

فیلم جراحی لثه با لیزر بدون خونریزی، درد و بخیه:

10-پر کردن و ترمیم نوری دندان

در این کلینیک ترمیم دندان به روش نوری و با مواد همرنگ دندانی انجام می شود. این روش ترمیم های زیبا، با طول عمر بالا را برای شما تضمین می کند.

11-دندانپزشکی اطفال

تمامی کارهای مربوط به دندانپزکی اطفال در این کلینیک بدون اعمال بیهوشی انجام می شود. بدین ترتیب علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، کودکان احساس راحتی و آرامش خواهند داشت.

برای پیشگیری از پوسیدگی دندان ها فلوراید تراپی و شیار بندی دندان ها در این کلینیک انجام می شود.