طب سوزنی شرقی و استفاده از آن برای تغذیه و سلامت تمام بدن

طب سوزنی شرقی و دیگر روش‌های طب شرقی در سال‌های اخیر در میان انواع روش‌های درمانی محبوبیت بسیاری یافته‌اند.

این روش طب سنتی با داشتن بیش از 5 هزار سال سابقه،

به ما جایگزینی برای روش‌های درمانی رایج و عوارض جانبی بسیاری که همراه آن است، می‌دهد.

طب سوزنی شرقی برای بهبود سلامت بدن

طب سوزنی شرقیطب سوزنی یک روش درمانی کاربردی محسوب می‌شود،

چرا که این روش ریشه و علت بیماری را درمان کرده و استفاده از آن برای هر فرد متناسب با اوست.

به‌طور مثال، ممکن است دو فرد برای درمان سر درد تحت درمان با طب سوزنی قرار گیرند ولی درمان استفاده شده بر روی آن‌ها بسیار متفاوت از یکدیگر باشد.

در این روش، با درمان علت اصلی بیماری و مشکل، تمام علائم به‌طور کامل یا تا حد خیلی زیادی از بین می‌روند.

روش های اصلی طب شرقی

روش‌های طب شرقی شامل 4 روش درمانی اصلی هستند:

طب سوزنی.

در واقع تحریک نقاط خاصی از بدن با استفاده از سوزن، لیزر یا طب سوزنی لیزری یا فشار است.

تحریک این نقاط موجب ایجاد واکنش‌هایی در بدن می‌شود که محیطی مناسب جهت خود درمانی بدن را فراهم می‌کند.

چی گونگدر این روش هیچ گونه مواد شیمیایی خارجی وارد بدن نمی‌شود و هیچ عوارض جانبی برای آن وجود ندارد.

سوزن‌های مورد استفاده در طب سوزنی به نازکی مو هستند و مانند سوزن‌های معمولی دردناک نیستند.

چی کونگ، این کلمه را می‌توان معادل تمرین تنفس دانست. چی کونگ‌فو شامل:

تمرینات نفس کشیدن برای کمک به حرکت و پاک کردن مسیر انرژی در بدن است.

این روش نیز همانند طب سوزنی باعث می‌شود محیطی مناسب در تمام بدن جهت بازیابی و خود درمانی آن، ایجاد شود.

برخی از تأثیرات انجام چی کونگ‌فو شامل کاهش فشار خون،

افزایش عملکرد سیستم ایمنی و متعادل سازی و تنظیم هورمون‌ها می‌باشد.

تغذیه، پایه و اساس تغذیه درمانی بر این باور که غذا یک نوع درمان است می‌باشد.

در مقیاس سلولی، غذایی که ما به بدنمان می‌دهیم ما را تبدیل به آنچه که هستیم می‌کند.

خوردن سبزیجات به لاغری سریع کمک می کندپزشکان طب سوزنی غذاهای درمانی از جمله گیاهان دارویی و غذاهای مکمل مغذی را

جهت کمک به بیمار برای رسیدن به حداکثر سطح سلامت خود، تجویز می‌کنند.

سبک زندگی، پزشکان طب سوزنی داشتن سبک زندگی را به بیماران خود توصیه می‌کنند که

نه تنها به رسیدن به حداکثر سطح سلامت کمک کند بلکه آن شرایط را در تمام طول زندگی خود نیز بتوانند حفظ کنند.

طب سوزنی شرقی روش درمانی کل نگر

طب سوزنی، روش درمانی کل نگر است که تمام جوانب فیزیکی، روحی، احساسی و فکری را نیز در نظر می‌گیرد.

تقریباً همه مشکلات و بیماری‌های مربوط به سلامتی می‌تواند

توسط طب سوزنی و تغذیه درمانی، بهبود یافته و بر طرف شود.

تعریف طب سنتی چین در ویکی پدیا

برچسب ها

رفع مسئولیت: این محتوا برای آگاهی بیشتر شما است و جایگزین مشاوره‌ پزشکی، دندانپزشکی یا ارائه درمان نیست/ اعتماد شما بر تمامی اطلاعات یا محتوای ارائه شده در این راهنما منحصرا برعهده خودتان است/ و هیچ‌گونه پشتیبانی در مورد محتوای پزشکی، روش، محصول، عقیده، متخصص یا پزشک یا هر‌ گونه اطلاعات در این وب‌سایت ارائه نمی شود.

بخشی از مطالب مرتبط و تکمیلی