درمان طب سوزنی برای سلامتی، افزایش انرژی و گردش خون بدن

امتیازها-0+0

درمان طب سوزنی تا به امروز قابل اطمینان و بادوام‌ترین درمان‌های شناخته شده در مقایسه با روش‌های جدید امروزی محسوب می‌شوند.هنر درمان طب سوزنی چین، به عنوان بهترین درمان جایگزین در نظر گرفته می‌شود. درمانگران طب طب سوزنی برای کاهش دردچینی با مشاهدات منحصر به فرد خود روش و زبان مخصوص میان بدن و بیماری را ابداع کردند.

در اوایل دهه 70 میلادی مردم در مورد درمان طب سوزنی پیش داوری کرده و آن را روشی غیرمطمئن می‌دانستند ولی با گذر زمان تصور و عقیده مردم در مورد درمان طب سوزنی به دلیل تحقیقات و مطالعات بسیار در آن زمینه تغییر کرد.

حال مشخص شده است که این روش درمانی باستانی راهی بسیار مؤثر برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، مشکلات و دردها را ارائه می‌دهد. در نتیجه این طریقه درمان اکنون به عنوان بخشی از درمان رایج امروزی در نظر گرفته می‌شود.

طرفداران درمان طب سوزنی با اشتیاق و شور فراوان در مورد فواید و مزایای سلامتی با این روش صحبت کرده و از مؤثر و مفید بودن جلسات درمانی طب سوزنی سخن می‌گویند. در چندین تحقیق و مطالعه انجام شده، مشخص شده است که این روش درمانی اثرات مثبت بر روی بیمار دارد. این شکل از درمان هورمون‌های شادی و خوشحالی را در بدن آزاد کرده و احساس سلامت کلی را در بدن ایجاد می‌کند.

درمان طب سوزنی برای افزایش انرژی چی بدن

طب سوزنی دستدرمان طب سوزنی آبش از 3 هزار سال قدمت داشته و هم چنان در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین روش درمانی از تمام گوشه و کنار جهان جمع آوری شده و در کنار ترکیب با روش‌های درمانی قدیمی و نسل جدید مطالعات پزشکی علمی، دوباره تعریف شده است.

بخوانید:  انرژی چی در بدن چطور حرکت می کند و چه تاثیری در سلامتی دارد؟

درمان طب سوزنی به بازیابی تعادل بدن انسان کمک می‌کند و مشکلات مربوط به استرس و بیماری و دردهای عضلانی و استخوانی از طریق این روش درمانی پر اثر درمان می‌شوند.

درمان طب سوزنی به علت ورود و معرفی بسیار موفقیت آمیز و پر شکوهش به غرب می‌تواند راه حلی قطعی برای کاهش درد و مدیریت موفق آن در بدن باشد.

طب سوزن شامل قرار دادن سوزن‌های نازک در تعدادی از نقاط طب سوزنی بر روی مسیر انرژی چی بدن برای متعادل کردن آن می‌باشد. سوزن‌ها با استفاده از روش‌های مختلف و با دقت بسیار در بدن فرو کرده می‌شوند.

درمان طب سوزنی بر روی پوستزاویه سوزن‌ها ثابت است بنابراین دکتر طب سوزنی باید هنگام فرو کردن سوزن‌ها در بدن بیمار دقت و ظرافت کافی به خرج دهد. 9 نوع سوزن وجود دارد که معمولاً تنها 6 نوع آن‌ها برای درمان طب سوزنی مورد استفاده قرار می‌گیرد

روش‌های مختلف چرخاندن و لرزاندن سوزن نیز در درمان طب سوزنی به کار می‌روند. قرار گیری سوزن‌ها بستگی به بیمار و مشکلی که با آن مواجه است، دارد.

درمانگران باستانی چینی بر این اعتقاد بودند که بدن حاوی کانالی‌های انرژی می‌باشد و این کانال‌ها به عملکرد درست و صحیح بدن کمک می‌کنند.

مریدین های بدنزمانی که این سوزن‌ها در مکان‌های دقیق و مشخص شده در بدن فرو کرده می‌شوند، انرژی موجود در بدن به واسطه حضور سوزن به آن محل جذب شده و جریان مثبت انرژی مخصوص به خود را ایجاد می‌کند. کسانی که این روش معتقدند قسم می‌خورند و مطمئن هستند که استفاده از این شیوه درمانی نتایج عالی و شگفت انگیزی را در پی دارد.

بخوانید:  درمان جوش صورت به کمک طب سوزنی چین

کاربرد درمان طب سوزنی در استرس، دردها، بیماری‌های خاص و سرطان

با استفاده از درمان طب سوزنی هر بیماری و هر دردی قابل درمان است. این روش طب چینی به بیماران کمک می‌کند دردهای مزمن، دیابت را کنترل و درمان و باعث کاهش چربی اضافی خون و موضعی اندام شوند.

این هنر درمانی همچنین به بیماران سرطانی برای حفظ آرامش و مقابله با مشکلات این بیماری مفید بوده و به آن‌ها برای مبارزه برای زندگی انرژی می‌دهد.

به این طریق بیماران سرطانی پس جلسات معمول درمان سرطان خود احساس پر انرژی بودن می‌کنند. در نتیجه این افراد می‌توانند از مزایای درمان طب سوزنی بهره‌مند شوند.

استرس می تواند باعث بر هم خوردن انرژی چی در بدن شوددرمان طب سوزنی برای کسانی که از بیماری خاصی رنج می‌برند نیز می‌تواند مفید باشد. این روش فواید سلامتی بسیاری برای بدن داشته و می‌تواند به افراد سالم جهت حفظ تناسب اندام، آرامش، شادی و انرژی کمک کند.

درمان طب سوزنی بدن را پر انرژی ساخته و استرس، نگرانی و تشویش موجود در ذهن را کاهش داده و از بین می‌برد. به علاوه استفاده از آن می‌تواند مزایای دیگری مانند افزایش قدرت، هوشیاری و ثبات احساسی داشته باشد.

با انتخاب درمان طب سوزنی به عنوان روش درمانی خود می‌توانید داشتن یک زندگی با آرامش را برای خود تضمین کنید چرا که درمان طب سوزنی به شما کمک می‌کند آرامش داشته و از بیماری‌ها مصون بمانید. در نتیجه می‌تواند حس سلامت و شادی کلی در زندگی را به شما عرضه کند.

طب سنتی چین ویکی پدیا فارسی

پست های مشابه صفحه:

بخوانید:  پاک سازی مسیر انرژی چی با استفاده از طب سوزنی در تاریخ چین باستان

وب سایت کلینیک ها

مطالب بخش پزشکی درمانی و زیبایی وب سایت کلینیک ها تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

لطفا نظر خود را در مورد این محتوا و ارتقای آن /تجربه شخصی و دیدنی خود بنویسید: